top of page
-
Minkä kielten kanssa työskentelet?suomi ja englanti. Perustason artikkelit, käännökset tai mainokset ovat saatavilla myös saksaksi ja ruotsiksi. Olen opiskellut molempia lähes kymmenen vuotta.
-
Mitkä tekniikat tai työkalut ovat sinulle tuttuja?Wix, WordPress, Prismic, Drupal, Magento MailChimp, Apsis Pro, Emaileri Google Ads, Google Analytics Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram (myös mainokset) HubSpot, Pardot Salesforce, Lime CRM Canva Trello, Slack, Asana HotJar Tiimit, zoomaus, Hangouts
-
Miten työskentelet koronan aikana?Tapaan asiakkaita Teamsin, Hangoutsin tai Zoomin kautta. Olen tottunut työskentelemään Internetin kautta koska osa asiakkaistani on kansainvälisiä. Olen avoin myös F2F-kokouksille. Sinun päätöksesi. Asiakirjat on helppo tallentaa ja jakaa Google Drivessa. Päivittäinen viestintä voidaan tehdä Slackin tai WhatsAppin kautta. Suhtaudun joustavasti kaikkiin yrityksesi teknologisiin mieltymyksiin.
-
Millä aloilla olet työskennellyt sisällöllisesti?Verkkokehitys, tekniikka, verkkosuunnittelu Verkkokauppa, markkinointi, myynti Viestintä Emotionaalinen hallinta Psykologia Jakotalous Konsultointi, HR, (video)rekrytointi, johtaminen Asiakaskokemus, asiakaspalvelu Yritysarkkitehtuuri Kiinteistöt Matkailu Lastenhoitopalvelut, opetus Ja monet muut: pyydä lisätietoja.
-
Miten hinnoittelet palvelusi?Joko kiinteät projektikohtaiset hinnat tai tuntihinta. Hinta riippuu palveluista, tuntien määrästä ja jatkuvuudesta. Löydetään meille molemmille sopiva yhteistyömalli! Ensimmäinen tapaaminen tai puhelu on aina ilmainen.
-
Onko sinulla kirjoitusportfoliota?Kyllä, tervetuloa! Pyydä salasana ensin.
-
Oletko avoin alihankintalle?Kyllä! Kerro lisää.
-
Mikä on Zesty-tarina?Vuonna 2013 aloin työskennellä osa-aikaisena MarComin freelancerina päivätyöni ja yliopisto-opintojeni ohella. Sain työskennellä hyvin erilaisten liiketoimintamallien, alojen ja kulttuurien kanssa. Olen kokenut, kuinka usein viestintää ei synkronoitu liiketoiminnan kehittämisen kanssa. Sisällön luominen oli jatkuvaa kamppailua, jossa käsiteltiin niin monia näkökohtia: strateginen ja myynnin ymmärtäminen, tekstin kirjoittaminen, SEO, monikanavainen mainonta, julkaisujärjestelmän käyttö ja kaikki muut tekniikat. Syksyllä 2019 päätin, että on aika aloittaa työt päätoimisena yrittäjänä. Zesty Communications Oy perustettiin. Zesty kuvastaa intohimoani viestintää kohtaan - ja sitä, kuinka näen sen alikäyttöisenä resurssina. Se ei ole velvollisuus, vaan jännittävä mahdollisuus. Jopa digitaalisissa ympäristöissä kyse on ihmisten kohtaamisista. Sanoilla on valtava vaikutus. Tavoitteenani on auttaa ihmisiä ja yrityksiä löytämään intohimonsa kommunikaatioon ja myymään erityisesti verkossa. Tämä voidaan saavuttaa rajattomalla näkemyksellä digitaaliseen markkinointiin, myyntiin ja palvelusuunnitteluun. Tarjoan tuottavan tavan ulkoistaa markkinointia ja viestintää. Käytän budjettiasi ikään kuin se olisi minun, esittelen aktiivisesti uusia ideoita ja varmistan, että kaikki prosessit ovat mahdollisimman virtaviivaisia. Haluatko tervehtiä potentiaalisia asiakkaitasi? Aloitetaan!
bottom of page